واکنش شیمی گزین و جهت گزین 2 و4- دی هیدروکسی استوفنون با استرهای استیلنی در مجاورت هسته دوست هایی نظیر ایزوسیانیدها و تری فنیل فسفین را دارم.

پایان نامه
چکیده

چکیده: دربخش اول این پایان نامه، یک روش سنتزی مناسب برای تهیه مشتقات c –وینیل و o –وینیل2,4-دی هیدروکسی استوفنون با استفاده از واکنش سه جزیی تری فنیل فسفین با آلکیل پروپیولات ها و2,4-دی هیدروکسی استوفنون گزارش می شود. در بخش دیگر این پایان نامه، سنتز مشتقات 4-هیدروبنزوپیران با استفاده از واکنش سه جزیی 2,4-دی هیدروکسی استوفنون با استر های استیلنی متقارن و در مجاورت ترسیو بوتیل ایزوسیانید مورد بررسی قرار می گیرد. ساختار ترکیبات حاصل با استفاده از تجزیه عنصری و اطلاعات طیف های , 13c nmr, 1h nmr , massو ir گمارش شده است. واژه های کلیدی: 2,4-دی هیدروکسی استوفنون، آلکیل پروپیولات، تری فنیل فسفین، ترسیوبوتیل ایزوسیانید، دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات، 4-هیدروبنزوپیران.

منابع مشابه

واکنش 2-استیل پیرول با استرهای استیلنی در مجاورت تری فنیل فسفین

از واکنش 2-استیل پیرول با دی متیل استیلن دی کربوکسیلات در مجاورت تری فنیل فسفین یک ایلید پایدار فسفر با بازده بسیار خوب به دست می آید. از واکنش افزایشی 1:2 بین 1، 8-نفتالین دی آمین و اتیل اگزالوکلرید ترکیبی بلوری تشکیل می شود. ترکیب بلوری حاصل با دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات در مجاورت تری فنیل فسفین تحت واکنش ویتیگ درون مولکولی یک محصول هتروسیکل جدید ایجاد می کند. nmr دینامیکی این ترکیب مطالعه...

15 صفحه اول

واکنش چند جزئی اگزالیل، تری فنیل فسفین و استرهای استیلنی

واکنش چند جزئی اگزالیل، تری فنیل فسفین و استرهای استیلنی منجر به تولید محصول پایدار با راندمان بالا می شود.

بررسی واکنش چند جزیی بین 1,5- دی فنیل کاربازید ،استرهای استیلنی و تری فنیل فسفین

چکیده واکنش سه جزئی و تک ظرفی بین 1,5- دی فنیل کاربازید و استرهای استیلنی در حضور تری فنیل فسفین منجربه تشکیل ایلید های پایدار dimethyl2-(2-phenyl-1-(2-phenylhydrazinecarbonyl)hydrazinyl)-3-(triphenylphosphoranylidene)succinate، با راندمان عالی گردید.

واکنش دی اتیل-1و2-هیدرازین دی کربوکسیلات با استرهای فعال استیلنی در حضور تری فنیل فسفین

در این تحقیق ایلیدهای فسفر جدیدی با استفاده از واکنش یک مرحله ای تری فنیل فسفین، دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات و ترکیباتی نظیر دی اتیل- 1-2- هیدرازین دی کربوکسیلات و 5،5- دی فنیل ایمیدازولیدین-4،2- دی ان سنتز شده اند.

بررسی واکنش بین بنزوتری آزول و استرهای استیلنی در حضور تری فنیل فسفین،تری فنیل آرسین و تری فنیل آنتیموان

واکنش بین بنزوتری آزول و دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات با استرهای استیلنی در حضور تری فنیل آرسین و آنتیموان به صورت یک روش ساده و تک ظرفی برای سنتز دی آلکیل 2- (1 h – بنزو [d] [3,2,1] تری آزول – 1 – (ایل) فومارات استخلاف شده و پایدار با راندمان بالا مورد بررسی قرار گرفت .

بررسی واکنش بین تیوفنول و استرهای استیلنی در حضور تری فنیل فسفین،تری فنیل آرسین و تری فنیل آنتیموان

واکنش بین تیوفنول و دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات با استر‏های استیلنی در حضور تری فنیل آرسین و آنتیموان به صورت یک روش ساده و تک ظرفی برای سنتز دی آلکیل بنزو تیوفن -2و3 دی کربوکسیلات استخلاف شده و پایدار با راندمان بالا مورد بررسی قرار گرفت.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه مازندران

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023